1 GT-R 2012 زنگ خطری برای خودروهای السبت سبتمبر 24, 2011 9:28 am
Admin
Admin
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]GT-R 2012 زنگ خطری برای خودروهای اسپرت
نیسان
GT-R (پورشه ژاپنی) از ابتدا در نمایشگاه اتومبیل توکیو در اکتبر 2007 در
مقام یک ابر خودرو استثنایی ظاهر شد و مشتریان و دوستداران خودرو را شیفته
خود ساخت. نیسان GT-R در سال 2011 تحت عنوان بهترین ماشین چند منظوره دنیا
در کنار رانندگی لذت بخش و فرمان پذیری منحصر به فرد توسعه یافته است.
سطح خارجی این خودرو از قدرت و پایداری قابل ملاحظه ای برخوردار است
همچنین خصایص و ویژگی های سنتی که با ظاهر گیرای این خودرو همراه شده مورد
بازنگری قرار گرفته تا چهره ای به روزتر به خود بگیرد و آیرودینامیک بهتری
را برای این خودرو به ارمغان بیاورد تا با وجود این مشخصات در کنار ظاهری
اسپرت و تنومند طراحی پیشرفته اش راتکمیل کند.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]قلب
تپنده GT-R نقطه قوت این خودرو در بروز استعداد های آن می باشد.قدرت خروجی
آن به طور قابل توجهی بهبود یافته و توان تولید 530 اسب بخار قدرت در 6400
دور در دقیقه و حد اکثر گشتاور 612 نیوتن بر متر در بین دورهای
6000-3200را داراست. بدنه موتور GT-R به طور نامحسوسی به رنگ قرمز مزین
شده تا هر بیننده ای براحتی بتواند پی به باطن جسور و قدرتمند این خودرو
ببرد. سرعت این خودرو به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده اما با ورود به
پیست و نمایش خودرو توسط رهیاب ماهواره ای در پیست، محدود کننده به طور
خودکار از رده خارج شده و می توان با آن سقف سرعتی بیش از 300 کیلومتر را
تجربه کرد.
در قسمت گازهای خروجی و اگزوز مهندسین نیسان با در نظر
گرفتن یک کاتالیزور فلزی و یک واحد کنترل موتور که دارای میکرو پروسسورهای
ظرفیت بالا است توانسته اند میزان گازهای خروجی را به حداقل ممکن برسانند.
مصرف سوخت این خودرو نسبت به قبل نیز به لطف سیستم زمان بندی سوپاپ ها،
میزان هوای ورودی و همچنین ابعاد بزرگتر اگزوزها بهبود یافته است.
در بخش جعبه دنده حالتی به نام Save در نظر گرفته شده که جایگزین وضعیت
Snow می شود و گشتاور نیروی رانندگی را بهینه می کند همچنین زمانبندی
تعویض دنده را تغییر میدهد تا در مصرف سوخت در بزرگراه ها وجاده های
طولانی صرفه جویی شود.
در بخش سیستم تعلیق و فنربندی مهندسین نیسان
برای بهبود فرمان پذیری این خودرو آنرا مورد بازنگری قرار داده اند، در
قسمت جلو، فنر، کمک فنرها و تثبیت کننده ها تقویت شده و عکس العمل بار
عمودی چرخ ها بهبود یافته است. همچنین عملکرد سیستم تعلیق در قسمت عقب با
تغییر مرکز چرخش به مکانی پایین تر باعث شده تا لبه داخلی چرخ ها در زمان
مانور و حرکت در سر پیچ ها از چسبندگی قابل توجهی برخوردار باشند.
طراحی :
حال نوبت به طراحی این خودرو میرسد جایی که عملکرد آیرودینامیکی GT-R که
در دنیا تحسین همگان را برانگیخته با افزایش پایداری و تقویت شاسی از
عملکرد و کارایی بهتری برخوردار شده است. نیروی Down Force به میزان 10%
افزایش پیدا کرده و باعث شده تا این خودرو جسور تبدیل به کابوسی واقعی
برای هم کلاسان آمریکایی و اروپایی خود شود. در بخش داخلی طراحان تمام
توان خود را به کار گرفته اند تا همانند بخش خارجی GT-R حرفهایی برای گفتن
داشته باشد.در داخل خودرو و در بخش میانی صفحه نمایش خودرو به همراه دکمه
های چند کاره که همگی به رنگ سیاه مات هستند خود نمایی می کنند. پدال های
تعویض دنده نیز از جنس منیزیم ساخته شده اند تا کیفیت و زیبایی را به
کابین این خودرو دوست داشتنی هدیه کنند.
قیمت :
GT-R
عملکردی بسیار پیشرفته را با فهرستی از امکانات مدرن از جمله : سیستم
هدایت ماهواره ای با قابلیت اتصالHDD ، سیستم استریوی BOSE با قابلیت
اتصال Ipod، هارد درایو برای ذخیره فایل های صوتی، رینگ های 20 اینچی ،
تایرها با قابلیت حرکت در زمان پنچری و .... را در دسترس دوستداران خود
قرار میدهد. تمام این امکانات همراه با موتور دو توربو V6 به همراه سیستم
کلاچ دوبل GR6 و با بهره گیری از سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ در مقابل
قیمت نه چندان گرانش (69.950 پوند) باعث شده تا این نابغه ژاپنی همچنان بی
رغیب در سطح جاده ها خود نمایی کند.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]]
نیسان
GT-R (پورشه ژاپنی) از ابتدا در نمایشگاه اتومبیل توکیو در اکتبر 2007 در
مقام یک ابر خودرو استثنایی ظاهر شد و مشتریان و دوستداران خودرو را شیفته
خود ساخت. نیسان GT-R در سال 2011 تحت عنوان بهترین ماشین چند منظوره دنیا
در کنار رانندگی لذت بخش و فرمان پذیری منحصر به فرد توسعه یافته است.
سطح خارجی این خودرو از قدرت و پایداری قابل ملاحظه ای برخوردار است
همچنین خصایص و ویژگی های سنتی که با ظاهر گیرای این خودرو همراه شده مورد
بازنگری قرار گرفته تا چهره ای به روزتر به خود بگیرد و آیرودینامیک بهتری
را برای این خودرو به ارمغان بیاورد تا با وجود این مشخصات در کنار ظاهری
اسپرت و تنومند طراحی پیشرفته اش راتکمیل کند.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]قلب
تپنده GT-R نقطه قوت این خودرو در بروز استعداد های آن می باشد.قدرت خروجی
آن به طور قابل توجهی بهبود یافته و توان تولید 530 اسب بخار قدرت در 6400
دور در دقیقه و حد اکثر گشتاور 612 نیوتن بر متر در بین دورهای
6000-3200را داراست. بدنه موتور GT-R به طور نامحسوسی به رنگ قرمز مزین
شده تا هر بیننده ای براحتی بتواند پی به باطن جسور و قدرتمند این خودرو
ببرد. سرعت این خودرو به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده اما با ورود به
پیست و نمایش خودرو توسط رهیاب ماهواره ای در پیست، محدود کننده به طور
خودکار از رده خارج شده و می توان با آن سقف سرعتی بیش از 300 کیلومتر را
تجربه کرد.
در قسمت گازهای خروجی و اگزوز مهندسین نیسان با در نظر
گرفتن یک کاتالیزور فلزی و یک واحد کنترل موتور که دارای میکرو پروسسورهای
ظرفیت بالا است توانسته اند میزان گازهای خروجی را به حداقل ممکن برسانند.
مصرف سوخت این خودرو نسبت به قبل نیز به لطف سیستم زمان بندی سوپاپ ها،
میزان هوای ورودی و همچنین ابعاد بزرگتر اگزوزها بهبود یافته است.
در بخش جعبه دنده حالتی به نام Save در نظر گرفته شده که جایگزین وضعیت
Snow می شود و گشتاور نیروی رانندگی را بهینه می کند همچنین زمانبندی
تعویض دنده را تغییر میدهد تا در مصرف سوخت در بزرگراه ها وجاده های
طولانی صرفه جویی شود.
در بخش سیستم تعلیق و فنربندی مهندسین نیسان
برای بهبود فرمان پذیری این خودرو آنرا مورد بازنگری قرار داده اند، در
قسمت جلو، فنر، کمک فنرها و تثبیت کننده ها تقویت شده و عکس العمل بار
عمودی چرخ ها بهبود یافته است. همچنین عملکرد سیستم تعلیق در قسمت عقب با
تغییر مرکز چرخش به مکانی پایین تر باعث شده تا لبه داخلی چرخ ها در زمان
مانور و حرکت در سر پیچ ها از چسبندگی قابل توجهی برخوردار باشند.
طراحی :
حال نوبت به طراحی این خودرو میرسد جایی که عملکرد آیرودینامیکی GT-R که
در دنیا تحسین همگان را برانگیخته با افزایش پایداری و تقویت شاسی از
عملکرد و کارایی بهتری برخوردار شده است. نیروی Down Force به میزان 10%
افزایش پیدا کرده و باعث شده تا این خودرو جسور تبدیل به کابوسی واقعی
برای هم کلاسان آمریکایی و اروپایی خود شود. در بخش داخلی طراحان تمام
توان خود را به کار گرفته اند تا همانند بخش خارجی GT-R حرفهایی برای گفتن
داشته باشد.در داخل خودرو و در بخش میانی صفحه نمایش خودرو به همراه دکمه
های چند کاره که همگی به رنگ سیاه مات هستند خود نمایی می کنند. پدال های
تعویض دنده نیز از جنس منیزیم ساخته شده اند تا کیفیت و زیبایی را به
کابین این خودرو دوست داشتنی هدیه کنند.
قیمت :
GT-R
عملکردی بسیار پیشرفته را با فهرستی از امکانات مدرن از جمله : سیستم
هدایت ماهواره ای با قابلیت اتصالHDD ، سیستم استریوی BOSE با قابلیت
اتصال Ipod، هارد درایو برای ذخیره فایل های صوتی، رینگ های 20 اینچی ،
تایرها با قابلیت حرکت در زمان پنچری و .... را در دسترس دوستداران خود
قرار میدهد. تمام این امکانات همراه با موتور دو توربو V6 به همراه سیستم
کلاچ دوبل GR6 و با بهره گیری از سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ در مقابل
قیمت نه چندان گرانش (69.950 پوند) باعث شده تا این نابغه ژاپنی همچنان بی
رغیب در سطح جاده ها خود نمایی کند.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]]