1 الکامپ هنوز تاثیرلازم را در فروش ندارد الخميس نوفمبر 11, 2010 8:20 am
Admin
Admin
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]- الکامپ هنوز نتوانسته تاثیر لازم را بر بازار فروش شرکتها بگذارد.سهیل ترکان مدیرعامل جوان فراسو که این بار الکامپ شانزدهم را در غرفه سیمرغ تجربه میکند، در خصوص دلایل حضور فراسو و شکل متفاوت غرفه این شرکت در الکامپ جاری، گفت: «در اکثر مواقع، سیاست فراسو از حضور یافتن در نمایشگاههای مختلف بینالمللی، بدون شک جذب مصرفکننده و توزیعکنندگان جدید است اما در ایران امسال در کنار محدودیتهایی که برای نوع شرکت خود در الکامپ داشتیم، نتوانستیم تمام برنامههایی که از قبل مد نظر داشتیم را اجرایی کنیم.»
ترکان با اشاره به متفاوت بودن نوع حضور فراسو در نمایشگاههای داخلی و خارجی افزود: «برخلاف نمایشگاههای بینالمللی که فراسو در آنها حضور مداوم و جدی دارد، الکامپ بازخورد قابل توجهی برای ما در پی ندارد.
در حقیقت امسال به الکامپ آمدیم تا گرایش جدید و اساسی فراسو به سمت تنوع برند در قالب فروشگاهی را معرفی کنیم. ما در هر فروشگاه و هر طیفی از بازار میتوانیم وارد شویم و این بدون شک از پتانسیلهای بالای فراسو است.»
او ادامه داد: «اصول فروش در شکل فروشگاهی به ما اثبات کرده که نمیتوان با طیف کالای محدود وارد این بازار شد و سپس انتظار موفقیت داشت. به همین دلیل فراسو طی دو سال اخیر تلاش کرده تا با پیشروی به سمت ایده فروش برندها و کالاهای مختلف در قالب فروشگاهها، به ساختار جدید بازارهای جهانی نزدیک شود.»
او همچنین در خصوص برندهای جدید فراسو و شانس موفقیت آنها در بازار گفت: «با وجود اینکه فروش برندهایی مانند یوکیر(UCare) در زمینه تجهیزات پزشکی و کوردیا در بخش شبکه، در کنار برندهای شناخته شدهای مانند فراسو و اکرون ریسک بالایی دارد، اما اعتقاد داریم که میتوان در قالب فروشگاه و با تکیه بر اصول صحیح تبلیغات و بازاریابی برای این کالاها نیز در بازار تقاضای زیادی ایجاد کرد.»
به گفته ترکان: «گرایش جدید بازار فناوری اطلاعات ایران در کنار بازیگران قدیمی کامپیوتری، به سمت تجهیزات جانبی و الکترونیکی خواهد بود و پیشبینی میکنیم این کالاها بتوانند در کنار تجهیزات جانبی IT بازار پرفروشی داشته باشند.»
او در خصوص نوع استقبال بازدیدکنندگان الکامپ شانزدهم از غرفه فراسو افزود: «در کنار بازدیدهایی که از محصولات جدید و متنوع فراسو به عمل آمد کالاهای UCare مخاطب بیشتری جذب کردند چراکه علاوه بر متفاوت بودن این محصولات، برای اغلب این بازدیدکنندگان جالب بود که شرکتی مانند فراسو این محصولات را به بازار معرفی کرده است.»
مدیرعامل فراسو با اشاره به افزایش طیف تولیدات این شرکت در کشور گفت: «طی سال اخیر تلاش فراسو این بود که روی تولید سرمایهگذاری بیشتری داشته باشد. به همین دلیل در حال حاضر ۸۰ درصد قطعات محصولات خود را به دلایل سیاسی و اقتصادی حاضر در کارخانه فراسو تولید میکنیم و سعی کردیم این موضوع را از طریق نمایش تصاویری از تولید در کارخانه فراسو در غرفه الکامپ نشان دهیم.»
او همچنین در خصوص سرمایهگذاری آینده فراسو روی تولید DVBT تحت نام برند فراسو افزود: «پیشبینی ما این است که با توجه به بازار بزرگ تقاضا برای این محصولات بتوانیم در کنار سیاستهای خاص تبلیغ و معرفی، این محصولات را به زودی وارد بازار کنیم.»]
ترکان با اشاره به متفاوت بودن نوع حضور فراسو در نمایشگاههای داخلی و خارجی افزود: «برخلاف نمایشگاههای بینالمللی که فراسو در آنها حضور مداوم و جدی دارد، الکامپ بازخورد قابل توجهی برای ما در پی ندارد.
در حقیقت امسال به الکامپ آمدیم تا گرایش جدید و اساسی فراسو به سمت تنوع برند در قالب فروشگاهی را معرفی کنیم. ما در هر فروشگاه و هر طیفی از بازار میتوانیم وارد شویم و این بدون شک از پتانسیلهای بالای فراسو است.»
او ادامه داد: «اصول فروش در شکل فروشگاهی به ما اثبات کرده که نمیتوان با طیف کالای محدود وارد این بازار شد و سپس انتظار موفقیت داشت. به همین دلیل فراسو طی دو سال اخیر تلاش کرده تا با پیشروی به سمت ایده فروش برندها و کالاهای مختلف در قالب فروشگاهها، به ساختار جدید بازارهای جهانی نزدیک شود.»
او همچنین در خصوص برندهای جدید فراسو و شانس موفقیت آنها در بازار گفت: «با وجود اینکه فروش برندهایی مانند یوکیر(UCare) در زمینه تجهیزات پزشکی و کوردیا در بخش شبکه، در کنار برندهای شناخته شدهای مانند فراسو و اکرون ریسک بالایی دارد، اما اعتقاد داریم که میتوان در قالب فروشگاه و با تکیه بر اصول صحیح تبلیغات و بازاریابی برای این کالاها نیز در بازار تقاضای زیادی ایجاد کرد.»
به گفته ترکان: «گرایش جدید بازار فناوری اطلاعات ایران در کنار بازیگران قدیمی کامپیوتری، به سمت تجهیزات جانبی و الکترونیکی خواهد بود و پیشبینی میکنیم این کالاها بتوانند در کنار تجهیزات جانبی IT بازار پرفروشی داشته باشند.»
او در خصوص نوع استقبال بازدیدکنندگان الکامپ شانزدهم از غرفه فراسو افزود: «در کنار بازدیدهایی که از محصولات جدید و متنوع فراسو به عمل آمد کالاهای UCare مخاطب بیشتری جذب کردند چراکه علاوه بر متفاوت بودن این محصولات، برای اغلب این بازدیدکنندگان جالب بود که شرکتی مانند فراسو این محصولات را به بازار معرفی کرده است.»
مدیرعامل فراسو با اشاره به افزایش طیف تولیدات این شرکت در کشور گفت: «طی سال اخیر تلاش فراسو این بود که روی تولید سرمایهگذاری بیشتری داشته باشد. به همین دلیل در حال حاضر ۸۰ درصد قطعات محصولات خود را به دلایل سیاسی و اقتصادی حاضر در کارخانه فراسو تولید میکنیم و سعی کردیم این موضوع را از طریق نمایش تصاویری از تولید در کارخانه فراسو در غرفه الکامپ نشان دهیم.»
او همچنین در خصوص سرمایهگذاری آینده فراسو روی تولید DVBT تحت نام برند فراسو افزود: «پیشبینی ما این است که با توجه به بازار بزرگ تقاضا برای این محصولات بتوانیم در کنار سیاستهای خاص تبلیغ و معرفی، این محصولات را به زودی وارد بازار کنیم.»]